Atentie Cookie-urile sunt folosite pe acest site pentru a oferi cea mai buna experienta pentru utilizator. Daca veti continua, vom presupune ca sunteti de acord sa primiti cookie-uri de pe acest site. OK

MASURAREA AUTOMATA A TRAFICULUI DIN CENTRELE COMERCIALE

01-07-2022
de catre GSC Doe

Centrele comerciale se bazeaza pe optimizare. De la iluminat si temperatura pana la amenajare si design interior, se acorda o atentie deosebita pentru a crea o experienta cat mai placuta pentru clienti si, pentru centrul comercial însusi, cea mai profitabila. Aceasta optimizare se refera, de obicei, la variabile pe care centrul comercial le poate controla în totalitate. Dar cum ramane cu cele pe care nu le poate controla?

Unul dintre principalii KPI pe care se bazeaza centrele comerciale este gradul de conversie a traficului de clienti în profit. Cu alte cuvinte, daca clientul se implica efectiv în comert .Problema este ca - masurarea acestei conversii este mai usor de spus decat de facut.

Prima jumatate a acestei masuratori este destul de simpla, deoarece fiecare magazin raporteaza în mod obisnuit profiturile . Provocarea consta în masurarea traficului.

Majoritatea centrelor comerciale au mai multe intrari. Chiar si atunci cand un potential client intra pe una dintre ele, acesta nu va urma un traseu stabilit. Acest lucru înseamna ca, pentru a avea cele mai bune date, va trebui sa masurati traficul în mai multe locatii si sa folositi magia statisticii pentru a va da seama care zone deschid portofelele si care nu.

Aceasta raspandire a dispozitivelor complica procesul, deoarece fiecare senzor trebuie sa fie conectat la un server de agregare unde datele sunt procesate si analizate. Acest lucru nu reprezinta o problema pentru un spatiu mic, dar dimensiunea mare a unui centru comercial înseamna ca o conexiune prin cablu ar fi greoaie si costisitoare.