Publicitate digitala si conectivitatea mobila

Publicitatea digitala este un subsegment al semnalizarii electronice si utilizeaza diferite tehnologii, inclusiv LCD, LED, proiectie si multe altele, pentru a comunica mesaje si reclame catre public in scopuri de marketing sau informative. Conceptul nu este deloc nou si poate fi urmarit pana la semnele de neon conceptualizate pentru prima data de Georges Claude in 1910. In prezent, ecranele de calitate superioara si capacitatile sporite ale playerelor media au dus la cresterea popularitatii instalatiilor de Digital Signage, unele dintre acestea incluzand chiar si concepte de realitate augmentata (AR). De fapt, KBV Research estimeaza ca piata globala de Digital Signage va ajunge la 29,8 miliarde de dolari pana in 2024.

Solutia Digital Signage nu este foarte greu de inteles; de obicei, aceasta consta intr-un panou cu ecran si un player media cu spatiu de stocare. Cu toate acestea, principala provocare este de a putea controla ce continut, in ce intervale si cand va fi afisat. Daca ne gandim ca un singur operator ar putea fi responsabil pentru mii de ecrane amplasate in jurul unei zone semnificative, vedem ca incarcarea manuala nu este o optiune. Pentru a avea o afacere eficienta, operatorul infrastructurii de Digital Signage trebuie sa poata incarca si controla continutul in timp real, fara timp de nefunctionare.

Dupa cum s-a constatat, conectivitatea fiabila si convenabila este esentiala pentru gestionarea eficienta a continutului in cadrul unei infrastructuri extinse de semnalizare digitala. Solutiile celulare bazate pe 4G LTE sunt predominante in acest caz de utilizare, deoarece elimina mai multe provocari, cum ar fi ritmul de implementare a solutiei, gestionarea diferitilor furnizori de conectivitate si dependenta de o infrastructura de retea cu fir terta parte, care nu poate garanta un timp de functionare de 100%. Asa cum este definit in topologia de mai sus, playerul media este responsabil pentru redarea continutului de marketing, cum ar fi imagini sau videoclipuri, in timp ce TRB140 este dispozitivul care permite incarcarea si gestionarea de la distanta a acestui continut. TRB140 este un gateway cu tehnologie 4G LTE, care este perfect pentru solutiile de semnalizare digitala, deoarece este usor de implementat si de extins datorita compatibilitatii cu sistemul de gestionare la distanta Teltonika Networks. Cu un singur TRB140, utilizatorul poate gestiona continutul de pe playerul media si poate modifica parametrii si ordinea de redare a continutului.

Beneficii

 

  • Usor de gestionat - cu Teltonika Remote Management System, administratorii de sistem pot controla mii de site-uri diferite cu o singura interfata de utilizator.
  • Rapid de implementat - nu este nevoie sa asteptati contracte si instalatii de acces la Internet prin cablu.
  • Usor de scalat - Teltonika TRB140 compatibil cu RMS care permite configurarea unui numar infinit de dispozitive in cateva minute.
  • Siguranta - infrastructura va fi in siguranta datorita functiilor avansate de securitate ale TRB140, cum ar fi VPN, IPsec, Firewall si control al accesului.
  • Dimensiuni reduse - TRB140 are o amprenta impresionant de mica, ceea ce ii permite sa fie instalat chiar si in cele mai compacte si mai atente la design incinte de Digital Signage.