Produsele achiziționate la distanta pot fi returnate conform O.U.G. 34/2014. Cumpărătorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunță la cumpărare, fără penalități si fără a fi obligat sa invoce motivul, in termen de 14 zile de la primirea produsului comandat. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala cumpărătorului, in termen de maxim 14 zile de la denunțarea contractului.
GSC va restitui contravaloarea produsului/produselor, in termen de maxim 10 zile lucrătoare de la recepționarea si verificarea produsului/produselor, prin virament bancar in contul IBAN transmis prin intermediul prezentului Formular de Retur.
Definiția contractului de vânzare – orice contract in temeiul căruia profesionistul transfera proprietatea asupra unor produse către cumpărător, iar cumpărătorul plătește contravaloarea acestora.
Încheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acesteia. Daca in decurs de 14 zile calendaristice, din orice motiv, cumpărătorul dorește sa renunțe la produsul comandat, acesta o poate face face iar GSC îl va primi fără a solicita detalii suplimentare.
Cumpărătorul este responsabil sa se asigure ca produsele se vor returna in termen de maxim 14 zile de la primirea coletului, in caz contrar GSC poate refuza returul.
Produsul/produsele trebuie returnate la adresa indicata in Formularul de Retur PERSOANE FIZICE de mai jos.
Conform art. 7 alin. 1 din OG 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta si Legii nr. 51/2003, care aproba Ordonanța, „consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile, fără penalități si fără invocarea vreunui motiv.”
Astfel, Clientul/Consumatorul se obliga sa notifice GSC, intenția sa de a returna produsele achiziționate, prin completarea Formularului de Retur PERSOANE FIZICE de mai jos, in termen de maxim 14 zile de la primirea produselor.
Pentru a returna produsul/produsele comandate este obligatorie completarea Formularului de Retur PERSOANE FIZICE de mai jos.
Formularul de Retur este disponibil pe magazinul online, in secțiunea INFORMATII IMPORTANTE.
Un reprezentant GSC va va contacta telefonic sau pe mail pentru a stabili detaliile returului.
In orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeași stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si împreună cu toate documentele care l-au însoțit (copie factura, certificate de garanție etc.).
Produsul, accesoriile si consumabilele cu care acesta a fost livrat nu trebuie sa prezinte urme de lovire, zgârieturi, vopsea zgâriată sau sărita, șuruburi sau accesorii de fixare îndoite, rupte sau zgâriate, consumabile folosite, deoarece in aceste cazuri GSC poate refuza returul.
Produsele returnate trebuie sa fie trebuie sa fie in aceeași stare in care au fost trimise Clientului, cu excepția viciilor ascunse si exceptând defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu GSC.
Conform articolului 10 lit. c din O.G. 130/2000, GSC își rezerva dreptul de a nu accepta returnarea următoarelor tipuri de produse:
– Licențe software OEM, RETAIL sau Livrate electronic;
– Furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
– Consumabile (acumulatori, baterii, becuri, cartușe imprimanta etc); In cazul echipamentelor de imprimare, daca se dorește a se face retur, clientul va suporta achiziția unui cartușe/set de cartușe noi;
– Produse care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena;
– Produse confecționate după specificațiile prezentate de cumpărător sau personalizate in mod clar;
– Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu din categoria servicii);
– Furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe suport material (aplicații software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare);
– Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuării plătii in avans;
– Produsele ce constituie un set si nu sunt returnate integral;
Daca produsul, consumabilele sau accesoriile acestuia prezinta distrugeri sau deteriorări menționate la paragraful anterior, nu se accepta returul sau se poate percepe o taxa de aducere la conformitate a produsului, in conformitate cu legislația in vigoare.
Daca produsul/produsele prezinta deteriorări sau distrugeri mecanice din manipulare sau utilizare necorespunzătoare, GSC își rezerva dreptul de a nu accepta returul.
Costul returului va fi suportat de către GSC doar in următoarele situații:
– Produsul livrat nu corespunde specificațiilor din magazinul online. Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil);
– Produs nefuncțional in primele 48 ore (2 zile lucrătoare) de la recepție. In cazul in care produsul achiziționat a fost livrat nefuncțional sau prezinta vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, in urma notificării scrise in termen de 48 de ore de la primirea produsului;
– Produs in colet deteriorat. Pentru produsele/produsele ale căror colete prezinta deteriorări fizice vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzați recepția acestora. Pentru a dovedi acest lucru, va recomandam sa fotografiați coletele si sa întocmiți un proces verbal de constatare împreună cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie menționată starea coletului din momentul livrării.
– Produse livrate greșit. In cazul in care s-a livrat alt produs decât cel comandat.
GSC accepta retururi atât prin curier cat si prin predare personala. Retururile se fac întotdeauna la sediul GSC: Str Lt. Petre Lintes, Nr 39, Sector 5, București, cod PO 050871, numai după completarea Formularului de Retur PERSOANE FIZICE de mai jos.
Restituirea contravalorii produsului/produselor se face doar prin virament bancar in contul IBAN transmis prin intermediul prezentului Formular de Retur PERSOANE FIZICE de mai jos in termen de maxim 10 zile lucrătoare de la recepționarea si verificarea produsului/produselor.
Returul produselor se supune ordonanței nr. 130 din 31 august 2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonanței Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, cu modificările si completările ulterioare:
“Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunță la comanda, fără penalități si fără invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, in cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.”
In orice situație de returnare a produselor (chiar si când returnarea ii este imputabila GSC, colete deteriorate, produse greșit facturate, greșit livrate, produse cu defecte de fabricație), acestea trebuie sa fie in aceeași stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si împreună cu toate documentele care l-au însoțit (copie factura, certificate de garanție etc.).
In orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeași stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si împreună cu toate documentele care l-au însoțit (copie factura, certificate de garanție etc.).
In situația in care cumpărătorul dorește sa înlocuiască un produs achiziționat, acesta comunica către GSC intenția sa la adresa gsc@gsc.com.ro sau la telefon: 0728 472 100, iar un reprezentant GSC îl va contacta pentru a stabili detaliile.
Conform Ordonanței de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii si in concordanta cu Directiva 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor, cumpărătorul/consumatorul este orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații. In consecință o persoana juridica nu poate beneficia de prevederile acesteia, mai sus menționate.
In cazul in care dorești sa returnezi un produs, in conformitate cu legislația aplicabila, cumpărătorul trebuie sa suporte cheltuielile logistice de transport ale produsului sau produselor ce urmează a fi returnate către GSC.
GSC va restitui contravaloarea produsului/produselor, in termen de maxim 10 zile lucrătoare de la recepționarea si verificarea produsului/produselor, prin virament bancar in contul IBAN transmis prin intermediul prezentului Formular de Retur PERSOANE FIZICE.
Condiții de returnare a produselor, in conformitate cu legile in vigoare:
Produsul sau produsele returnate trebuie sa se afle in aceeași stare in care au fost recepționate de către cumpărător;
GSC va verifica starea produsului/produselor si a accesoriilor si consumabilelor cu care au fost livrate;
In orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeași stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si împreună cu toate documentele care l-au însoțit (copie factura, certificate de garanție etc.);
Completarea acestui formular este obligatorie, in caz contrar GSC poate refuza returul;
Coletele vor fi trimise la sediul GSC: Str Lt. Petre Lintes, Nr 39, Sector 5, București, cod PO 050871