ACHIZIȚII SEAP - SICAP

V-am pregatit doua metode de a comanda!

1. Direct pe site

Pentru a demara procesul de achiziție, vă rugăm să urmăriți pașii următori:

Plasați o comandă pe site-ul nostru, parcurgând toate etapele de achiziție, iar în comentariu să precizați că doriți procurarea produselor prin platforma SEAP – SICAP. Nu ezitati sa ne contactati pentru orice nelamurire.

După primirea comenzii, vă vom contacta (aveti grija sa introduceti toate datele de contact necesare) pentru confirmarea configurației și cantității produselor comandate. După verificarea și confirmarea telefonică, vom pune la dispoziție produsele și pe platforma SEAP – SICAP.

Îndată ce produsele devin disponibile pe SEAP, veți fi anunțați și veți putea începe procedura de achiziție publică electronică.

După inițierea achiziției si deliberarea ofertei, comanda va fi expediată și factura fiscal va fi expediată electronic pe adresa de email furnizată.

Va rugam sa mentionati in campul de observatii – in momentul plasarii comenzii – ca doriti publicarea pachetului in catalogul electronic SEAP/SICAP

In acest fel, comanda va ajunge la colegii nostri responsabili de achizitii publice si va fi procesata in cel mai scurt timp.

2. Prin telefon sau e-mail.

Ne puteti contacta telefonic la numarul 0728 472 104 sau pe e-mail vanzari@gsc.com.ro. Colegii nostri vor prelua comanda si va vor transmite ulterior oferta.

Oferta va fi transmisa pe e-mailul dumneavoastra dupa plasarea comenzii pe site sau a transmiterii acesteia catre noi prin alte mijloace. In urma acceptarii ofertei, vom publica produsele in catalogul SEAP/SICAP, sub forma de pachet sau individual, dupa cum sunt specificatiile cererii dumneavoastra.

Va urma sa va transmitem denumirea si codul cu care produsele au fost publicate in catalogul electronic. Dupa initierea si acceptarea cumpararii directe, vom expedia produsele catre adresa de livrare mentionata de dumneavoastra.

Pentru intrebari sau lamuriri, va stam la dispozitie la adresa de e-mail: office@gsc.com.ro